سلام از شب پانزدهم از شیر گرفتن 🥲🥲

۴ پاسخ

بسم الله چه خبره من دخترم یه هفته اولش فقط سخت بود بعد خوب شو الان هم شب اول ازشیرگرفتن پسرمه😩😩😩

چخبرههههه یا بده یا نده ۱۵ روززززززز
خب گناه داره بچه 😐

مگه تا ١٥شبم طول ميكشه؟يه هفته اي تموم نميشه؟😢

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان فندق 👼 مامان فندق 👼 ۲ سالگی