۲ پاسخ

من یکی از سینه‌هام شیرش کم بود
اوایل وقتی از اون سینه میخورد نمیخوابید (سیرنمیشد،ولی گرسنه هم نبود)
بعد که نیازش بیشتر شد دیگه گریه میکرد
وقتی چند دفعه دوشیدم
دیدم بچه فقط میمکه وگرنه به اندازه نیازش شیر نداره
بچه ای که سیر بشه باید خوب بخوابه
ولی درکل از وزن گیری و میزان پوشکی که در روز کثیف میکنه هم میتونی بفهمی

من شیرم کم بود دکار‌گفت دلستر کلاسیک بخور وقتی خوردم از فرداش سینه هام از شدت شیری که داشت داشتم میترکیدم شمام امتحان کن

سوال های مرتبط