من زیاد بود چون هی با شیردوش تخلیه میکردم
بچم سیر نمیشد و همش شیر میخواست
قرص شیردهی گرفتم
وقتی کمه شیر خیشک میدم وقتی سینم داره بهش میدم بخوره کار خاصیم نمیکنم یهو خالیی میشه یهوو هم پر میشه
شیره انگور و راریانه بخور، مایعاتم زیاد بخور، منخودم شیره میخورم اب انگور و دلستر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.