۴ پاسخ

من زیاد بود چون هی با شیردوش تخلیه میکردم

بچم سیر نمیشد و همش شیر میخواست
قرص شیردهی گرفتم

وقتی کمه شیر خیشک میدم وقتی سینم داره بهش میدم بخوره کار خاصیم نمیکنم یهو خالیی میشه یهوو هم پر میشه

شیره انگور و راریانه بخور، مایعاتم زیاد بخور، من‌خودم شیره میخورم اب انگور و دلستر

سوال های مرتبط

مامان رادمان 🩵 مامان رادمان 🩵 ۱۵ ماهگی