۷ پاسخ

خونه نداریم دعا کن برم خونه خودم🥲😭

چ زیبا😘

وایییییی من داخل دستشوییی ای جون چه کیفی میده خودت تنها بشین با گوشی بازی کن ن سری و ن صدایی عشق کن 😂😅

تازه تمیزش کزدم وسایلش ناقصه شستم گذاشتم خشک بشه 😂

تصویر

والا بگم نخندین قضاوت نکنین تنها جایی که آرامش میگیرم و تنها هستمو کسی نمیاد سراغم مغزم آرومه دسشوییه وگرنه همه جا دردسر دارم

بفرما نور خونمون که عاشقشیم😁♥️🌿

تصویر

من بهش میگم گوشه دنج 🌱 جایی که عاشقشم😍

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آرادوآرام مامان آرادوآرام ۱۵ ماهگی