۷ پاسخ

کمپرس سرد و استامینوفن خیلیییی جوابه

عشقم عکس رگالتو میشه بدی ؟
من حس میکنم خیلی شلوغه هرکاری میکنم

عزیزمممم اگه درد داره حتما کمپرس براش بذار

چند کیلو بود دو ماهگیش

قطره پاراکید بده راحت میخابه من ک تاصب بیدارموندم میترسیدم تب کنه و دراخر ساعت4صبح تب کرد و پاشویه کردمش خوب شد

پستونک نمیخوره؟ ارومش میکنه میخوابه
خسته نباااشی حسابی ایشالله نی نی جونم حالش خوب باشه دیگه اذیت نشه💕

قنداق کن اصلا هم کمپرس نذار تجربه من این بود خیلی راحتم گذشت خداروشکر

سوال های مرتبط