کمپرس سرد و استامینوفن خیلیییی جوابه
عشقم عکس رگالتو میشه بدی ؟
من حس میکنم خیلی شلوغه هرکاری میکنم
عزیزمممم اگه درد داره حتما کمپرس براش بذار
چند کیلو بود دو ماهگیش
قطره پاراکید بده راحت میخابه من ک تاصب بیدارموندم میترسیدم تب کنه و دراخر ساعت4صبح تب کرد و پاشویه کردمش خوب شد
پستونک نمیخوره؟ ارومش میکنه میخوابه
خسته نباااشی حسابی ایشالله نی نی جونم حالش خوب باشه دیگه اذیت نشه💕
قنداق کن اصلا هم کمپرس نذار تجربه من این بود خیلی راحتم گذشت خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.