هیچ مشکلی نداره لقاح دیر انجام شده اول بارداریته
منم موقع بارداری اولم همینطوری بودم نگران نباش
باردار چی تکرار کنه
گلم این ازمایش بارداری ک خداروشکر مثبته و انشاالله خدا صحیح و سلامت میزاره توی بغلت😍🫂❤
٤٨ ساعت بعد بايد تكرارش كني
بايد دو برابر شده باشه
مبارکه عزیزم بارداری،،، فقط بعد چند دوباره باید ازمایش بدی که بتات بره بالا،، مشکلی نداره نگران نشی
بارداری فقط بتات پایینه زود ازمایش دادی
بارداری دیگ
فقط باید تکرارش کنی ک بره عددش بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.