۱۸ پاسخ

۱۲ چیزی نیس عزیزم نگران نباش خوب میشه

دختز من رو ۱۵بود. دو روز زیر دستگاه موند خوب شد نگران نباش

نگران نباش عزیزم انشاالله زودی خوب میشه منم ۱۲/۳ بود بعد ۴۸ ساعت دستگاه شد ۴ تند تند شیر بده عزیزم قطره شیر خشت دکتر داده هم به موقع بده

دختر من سه روزگی ۱۶شد

نی نی منم همینه درگیر زردیشم ۱۹ بود بستری شد الان اومدع رو ۸ ولی ممکنه بره بالا🥲🥲دعا کن شماهم

میبینمش دلم کباب میشه گناهدارن🥲
انشالله ک زود خوب میشه
همش میگم خدا کنه بچم زردی نداشته باشه تحمل این تصویر رو ندارم

نگران نباش عزیزم
پسرمن۳روزه بود زردی اش۱۷بوده
۴۸ساعت توی دستگاه بود بعد زردیش۳شد
البته از اون دستگاه های فتوگرافی که توی بخش های ان آی سی یو دارن اجاره کردیم
۲ساعت توی دستگاه نیم ساعت بیرون
مرتب هر۲ساعت۳۰سی سی شیرهم بهش میدادم
اتاق رو هم نباید دماش از۲۵بالاتربره
اگرهمه موارد رو رعایت کنی نتیجه میگیری

۱۲چیزی نیس طبیعیع خوب میشه ی قطره لیمو ترش بچکون داخل دهنش

دختر من‌ دوبار دستگاه گرفتیم‌میومد پایین دوباره میرفت بالا هنوز زردی داره دارم‌دق میکنم اعصابم‌ خورده😢
دکتر گفت زردی شیرمادره تا دوماهگی ممکنه طول بکشه

نترس گلم دختر من ۱۸ بودش

انشاالله عزیزم هم دختر شما هم همه مامانایی که بچشون زردی داره زود خوب بشن🤲آمین

اخی عزیزم من این گذروندم دوماهدقبل ما عمل سزارین اوردیم خونه اما بخدا زیر دستگاه گریه میکرد به زور راضیش میکردم باپستونک و قطره چکان شیر میدادم اروم میشد نمیاوردمش بیرون میگفتم بزا زردیش تموم شه اینقد گناه دارن زیر دستگاه

برا دختر من 17.2بود چی

تصویر

نگران نباش زردی پسرمن ۱۵بود ۳روز دستگاه گرفتیم اومد رو۶ قطره ی شیر خشت از داروخونه بگیر اونم بده ترنجبینم خیلی تاثیر داره

۱۲چیزی نیس یک روز بمونه دستگاه خوب میشع

نگران نباش خوب میشه

انشالله عزیزم .از این زردی انقدر‌بدم‌میاد مامانا دلشون کباب کیشه واقعا بچه‌گرمش‌میشه من خیلی میترسم‌بچم‌زردیش‌برگرده‌واقعا خدا کمکمون‌کنه

عزیزم نگران نباش انشالا خوب میشه زردی پسر من ۱۴ بود تا ۴۰ روزگی ادامه داشت

سوال های مرتبط

مامان کارن دخملم 🤰🏻 مامان کارن دخملم 🤰🏻 ۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی