راستی بیمارستان دولتی یا خصوصی ؟
من سه شب دستگاه گذاشتمش
حالا فردا ببریم دکتر
ببرش خونه دستکاه بزار منم گفتن بستری نکردم دستگاه اورد پنج روز الانم شکر زردیش رفت
زردی بالا گرم کردن میره بالا
ایشالله که زود خوب بشه کاش دستگاه میگرفتی تو خونه میزاشتی
فقط مرخص که شدین تو خونه زیاد لباس تنش نکن خونه رو هم زیاد گرم نکن وگرنه خدایی نکرده دوباره میره بالا
تا میتونی شیرش بده منظوم دفع که داشته باشه خوب میشه برا منم داشت
زیادم بالا نیست انشالله که زود میاد پایین
۱۲ زیادم بالا نیست ان شالله تا فردا میاد زیر ۹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.