۱۱ پاسخ

منم تا ۵۰ روزگیش تقریبا همین بود اوضام خداروشکر الان خیلی خوب و راحت میخوابه

تا ۴ ماهگی درس میشه ایشلا عزبزمممممممم

وای تروخدا راهکاراتونو بگین

من دیگه مچ دست نمونده برام🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
من خونه مامانم اینا خوب میخوابه میام خونه خودمون تا صبح باید باهاش بیدار بمونم☹️🤦🏻‍♀️

عزیزم اول اینکه صداهای سفید رو دانلود کن ببین کدومش رو دوست داره سشوار یا جاروبرقی یا هواپیما و ‌....
بعدش بزارش روی زمین آروم دست بزار روی قفسه سینه اش و خودت هم بگو پیشششششش اگه گریه کرد بغلش کن آروم لالش کن همین ک خوابید بزارش زمین اگه دوباره بیدار شد دوباره دستتو بزار روی سینه اش اونقدر این کار رو تکرار کن ک روی زمین عادت کنه بخوابه

چند تا چیز رو امتحان کن،قنداق محکم و درست حسابی کن شبا و کیسه اب گرم بذارید تو جای خوابش که یه کوچولو گرم بشه و وقتی میخواین بذارینش تو جاش برش دارین که از اغوش گرم مامانش یهو یه جای سرد دراز نکشه

مابه این میگیم بوی مادر برداشته بغلی شده یکی دوورز نق نقاشو تحمل کن کمتر بغلش کن تا ازسرش بیوفته
دختر اول من خیلی بغلی شده بود به سختی اوکی شد تا میزاشتمش زمین گریه میکرد بیدار میشد

واسه من ک همچنان همینه

ماه اول ک تموم بشه کم کم بهتر میشه خوابشون و حداقل میتونی یکم بخوابی، منم ماه اول پاره شدم بعدش سبک میشه

خوابیده بهش شیر خودتو بده میخوابه تو جاش

منم همینم دیگه بغلش میکنم نیمه نشسته باهم میخاییم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس💕 مامان پرنسس💕 ۱۵ ماهگی