۱۹ پاسخ

تحمل کن انشالله واکسن بخوره خوب میشه
دخترمنم تا خوده صبح بیدار بود از بعد واکسن دیره دیرش ساعت ۱ میخابه تااا صبح فقط برا شیر بیدار میشه

برا من از ۵ونیمه‌ بیداره تا الان الانم ک دارم ‌میرم بانک فک کنم تا یکماه دیگ استخونی ازم بمونه😂

دقیقا منم همین وضع دارم

تصویر

سلامتی مادران شب زنده دار 🥲

من برای اولین بار ساعت ۳ونیم شب پی پی کرد گلاب به روت اومدم عوضش کنم بیدار شد دیگه الانم حرف زدنش گل کرده اُغوووووووووو بوووووووووووو اوووووووووووو خونه رو گذاشته رو سر مبارکش🤣

😵‍💫😑

منکه هرشب بیدارم دیگه حتی در طول شب اگه بچم یک ساعت هم بخوابه من خوابم نمیبره😐😑

پسرم خیلی آروم بود شیر میدادم میخوابید
اون زمان سنم پایین بود حتی نمیدونستم باید عاروق شو بگیرم....
ولی بازم ساکت بود،خودمم‌شهر غریب بودم خدا لطف کرد بهم....

خدا کنه این یکی هم ساکت باشه

یه مدت اینجورین خیلی عذاببببه🥲🥲🥲

میگذره این روزا خیلی زود نگران نباش تحمل کن مامان مهربون

های 🤕

مننمممم همیننم

چشام داره بسته میشه این بچه اصلا نمی‌خوابه

منم قبلا اینجوری بودم الان خوب شد .تو بغل احساس آرامش میکنن

دقیقا برای من بیدار فقط با شیر خوردن آرومههه

سلام منم همين طور

بیا بغلم 😩🫂

مننننننننننن

سلام همدرد😐😵‍💫🩷

سوال های مرتبط