۱۱ پاسخ

معلومه که نه

نمیتونم حالم بده

خیلی زود حد اقل باید ده روز دیگه بدی

به نظر من بزار حداقل یه روز از موعدت بگذره

نه حتما باید تاخیر داشته باشی زودتر بری شاید منفی کاذب باشه

علایمت چیه

عزیزم عجله نکن ان شالله ک بارداری.بزارسه روز که از موعودپریودیت رفت برو انجام بده الکی هزینه نکن

خیلی زوده عزیزم

من یک روز قبل موعد ازمایش دادم مثبت بود اما خیلی پایین بود
دو روز بعدش تکرار کردم چون اوایل بارداری بود زیاد رشد نکرده بود
کلی نگران شدیم که خارج رحمیه و چون کوچیک بود تو سونو چیزی مشخص نمیشد

اگر دکترم خوب نبود شاید با همون جواب ازمایش که رشد نداشت بچه رو سقط میکرد

شماهم زود ازمایش نده بنظرم

نه زود خیلی

چ عجله ایه ؟ هنوز خیلی زوده

سیکلت چند روزه هست؟ اگه بالای ۳۰ روز باشی آره معلوم میشه.

سوال های مرتبط