۴ پاسخ

رفلاکس و برگشت شیر توی حلق
قطره پروتکت پویا بدید
سینش رو میشوره
داخل تاپیکام هست

رفلاکس عزیزم اسید معدش میاد بالا اینجور میشه سریع بعد شیر نخوابونش عمودی یه نیم ساعت بگیرش تا شیر هضم بشه

بچه شماهم اینطوره؟

رفلاکس داره شیر میاد تو دهنس

سوال های مرتبط