۷ پاسخ

۱۶ در ۲۱ میزنن ۵۰۰/۶۰۰
۳۰ در ۴۰ زیر ۱۵۰۰ برات نمیزنن .
اگه شاسی و اینجور چیزا هم بخوای یا قاب که ۲۵۰۰ اینا میشه لابد

من 20در 20 گرفتم 1400
سه روز قبل

فک کنم۱وخورده ای شده

من دیروز زنگ زدم 20در 30 گفت 990 قیمت اتحادیه درصورتی که هفته قبلش 4 تا عکس خانوادگی گرفتیم تو اف بود 590

بزن سایت استار چاپ تخفیف خورده 290

الان شده ا میلیون قاب هم ااخرش ۴۰۰ تومن میشه

تقریبا یک ماه پیش ۲۰ در ۳۰ رو نزدیک ۵۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری