۲ پاسخ

منم تنها علائمی که سر حاملگیم داشتم سینه هام درد میکرد واسه اولین بار بود سینه دردو تجربه کردم دست نمیتونستم بزنم نوکش پس حامله ایی😝😛

خب بیبی چک‌ زدی؟

سوال های مرتبط