۴ پاسخ

منم دوتا سقط ۱۴ هفته داشتم خیلی ناامیدم ولی سرکلاژ رحمی هم نشدم امیدوارم شکمی بهتون جواب بده سقط دومی خیلی بچه راحت افتاد همش میترسم که این اتفاق مدام تکرار بشه .راحت پیش پوردست نوبت گرفتین ؟

نگران نباش انشالله جواب میده براتون

الان دکترتون کیه ؟

کدوم دکتر میخاد سرکلاژ شکمی کنه براتون

سوال های مرتبط

مامان سلین💜 مامان سلین💜 ۱ ماهگی