خانما شیرخشک نان واسه وزن گیری خوبه

۵ پاسخ

آره خيلي خوبه

به دختر من نساخت اپتامیل گرفتم بعدش برا دخترم

من خیلی راضیم

من که راضیم خیلی

اره عالی

سوال های مرتبط