مامانا
اسم رعنا قشنگه یا رستا؟؟

۱۹ پاسخ

رستا جدیدتره ولی خیلی گذاشتن،بنظرم رعنا خیلی خاصه❤️

رستا

رعنا

رستا جدید تر و زیباتره ولی بازم هرچی بیشتر به دل خودتون میشینه قطعا بهتره

رستا

حالاکه آنومالی نرفتی ازکجا میدونی صدرصد دختره

رعنا فک‌نمیکنی قدیمیه بچه گناه داره

رستاا

همتا هم خیلی قشنگه

رستا

رعنا

کجای رعنا خاصه؟؟ میدونی مال چندددد سال پیشه؟ من یادمه حتی وقتی بچه بودمم از این اسم خوشم نمیومد چه برسه به الان!!! اسم جدید بذارین بچه روش بشه اسمشو بگه. باز رستا بهتره اما بازم بگرد جدید تر بذاری عزیزم

رستا..

رستا

مثل دختر خودم رستا 😍🩷

رستا...

رستا.

رستا🥰

رعنا😍

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا ۹ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۳ ماهگی
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان عشقم مامان عشقم روزهای ابتدایی تولد