نوشین اسم مامان بزرگ دوستم
عزیزم اسم سلیقه ای هستش همین که با معنی باشه و مناسب دوره زمونه خیلی مهمه و تلفظش هم راحتدباشه.
چون نظر پرسیدی میگم جفتش قشنگه ولی قدیمی هستن نوشین که اسم یه فامیلمونه نوه هاش هم قد منم تو دوستامم چندتا نیوشا داشتم . اسم جدیدی نیست اگه میخوای با اسم خودت ست کنی خیلی اسم های جدید تر با معنی تری هست
نیوشا
نگین و نیلا یا نازنین میاد خیلی قشنگه❤
نیوشا
نیوشا خیلی قشنگه منم دوسش دارم ♥️
دوتاش قشنگه ولی یکم قدیمی ان
اسم های قشنگ تری هم هست
نلین💕
نیوشا جدید تره
نیوشا
نیوشا
نیوشا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.