مامانا اسم نوشین قشنگه یا نیوشا؟؟؟

۱۲ پاسخ

نوشین اسم مامان بزرگ دوستم

عزیزم اسم سلیقه ای هستش همین که با معنی باشه و مناسب دوره زمونه خیلی مهمه و تلفظش هم راحتدباشه.
چون نظر پرسیدی میگم جفتش قشنگه ولی قدیمی هستن نوشین که اسم یه فامیلمونه نوه هاش هم قد منم تو دوستامم چندتا نیوشا داشتم . اسم جدیدی نیست‌ اگه میخوای با اسم خودت ست کنی خیلی اسم های جدید تر با معنی تری هست

نیوشا

نگین و نیلا یا نازنین میاد خیلی قشنگه❤

نیوشا

نیوشا خیلی قشنگه منم دوسش دارم ♥️

دوتاش قشنگه ولی یکم قدیمی ان
اسم های قشنگ تری هم هست

نلین💕

نیوشا جدید تره

نیوشا

نیوشا

نیوشا

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان rose مامان rose هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی کوچولو🍓 مامان توت فرنگی کوچولو🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدجان مامان محمدجان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گلابی 🌙🎀🌸 مامان گلابی 🌙🎀🌸 ۹ ماهگی
مامان سپهر مامان سپهر ۲ ماهگی
مامان فراز مامان فراز روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام کوچولو 💙 مامان تیام کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان اِلارا مامان اِلارا ۸ ماهگی