کل دیشبو پسرم هر نیم ساعت پا میشد گریه میکرد

۳ پاسخ

دو قطره دیفن هیدرامین روی لثه هاشو ماساژ بده نه بیشتر فقط دو قطره اشکالی نداره یکم استامینوفن بهش میدادی حداقل دردش رو کمتر میکنه بچه منم همینطوره اما خدایی خیلی بهتر شده هنوزم در نیومده دندونش ژل دندون بیبی دنت هم خوبه بذاریخچال خنک بشه بزن روی لثه هاش

پسرم منم شب خیلی بیدار میشد گریه میکرد از دندونشه

دندونه دایانم همینطوره

سوال های مرتبط