مامانا تو بهداشتم میخوام واکسن دوماهیگی رو بزنم🦥🫠🥹

۳ پاسخ

وای منم بهداشت استم خیلی نگرانم دلم نمیاد دخترم درد بکشه

من ۳ام زدم
شب اولش سخته
اومدی خونم پاهاش ببند ک تکون نده

نگران نباش قطره استامینوفن که میدی بچه کلا میخابه

سوال های مرتبط

مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی