سلام خانمااین مثبته ازرفیقمه؟؟

تصویر
۶ پاسخ

حالا چرا دل و روده اش رو باز کردی😂😂همینجوری باید معلوم باشه منفیه...

منفیه

اگ با در بسته منفی نشون میده
منفیه

منفیه

اگه درش رو ببندی اون خط زیر قاب قرار میگیره پس منفیه

واویلا بله مثبته

سوال های مرتبط

مامان یسنا 💙امیررضا مامان یسنا 💙امیررضا ۶ ماهگی
مامان نیهان🤱🏻🤰🏽🩷 مامان نیهان🤱🏻🤰🏽🩷 ۹ ماهگی
مامان دل‌آنا مامان دل‌آنا ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی
مامان میثم مامان میثم ۴ ماهگی
مامان عمادجون❤👣👼🏻 مامان عمادجون❤👣👼🏻 ۴ ماهگی
مامان عمادجون❤👣👼🏻 مامان عمادجون❤👣👼🏻 ۴ ماهگی