سلام خانمااین تب حساب میشه؟اقدامی لازمه کنم؟

تصویر
۴ پاسخ

برای تب قفسه سینه و شکم ملاکه و ۳۷/۵ ب بالا تبه. پیشونی معمولا بخاطر عروق مو گرم تره

نه تب ۳۸

نه بابا طبیعیه ۳۷.۴ به بالا تبه

ن تب نیست
۳۷/۵ ب بالا تب میشه

سوال های مرتبط

مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی
مامان لاوین مامان لاوین ۱۴ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۶ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی
مامان کارن 🩵کایرا🩷 مامان کارن 🩵کایرا🩷 ۴ ماهگی
مامان محمد جان مامان محمد جان ۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۴ ماهگی
سمانه سمانه قصد بارداری
مامان میران کوچولو مامان میران کوچولو ۱ سالگی
مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی
مامان panah💗 مامان panah💗 ۱۴ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۱۱ ماهگی