حتما ببر دکتر یه مشکلی هست که بچه طفلی اذیت میشه دیگه الکی که نیست،ببر هم بچه راحت شه هم خودت
وای چقد ناراحت تو میشم دختر ..حساسیت به پروتئین گاوی نداره؟یه دکتر خوب ببر شاید حساسیت داره خودتو راحت کن
دکتر ببر حتما کولیک داره
من روانم بهم ریخته انقدر ک بچه هام بهانه میکنن و گریه میکنن
اول اینکه یه دکتر ببر برا تشخیص
دوم اینکه پس ماها چطوری پیر میشیم همینطوری دیگه 😭😭
عزیزم 🥺 خدا قوت شیر خودت رو می خوره ؟؟
شاید شیرت حاوی مواد نفاخ هست ، شاید گشنه میمونه و سیر نمیشه....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.