۶ پاسخ

حتما ببر دکتر یه مشکلی هست که بچه طفلی اذیت میشه دیگه الکی که نیست،ببر هم بچه راحت شه هم خودت

وای چقد ناراحت تو میشم دختر ..حساسیت به پروتئین گاوی نداره؟یه دکتر خوب ببر شاید حساسیت داره خودتو راحت کن

دکتر ببر حتما کولیک داره

من روانم بهم ریخته انقدر ک بچه هام بهانه میکنن و گریه میکنن

اول اینکه یه دکتر ببر برا تشخیص
دوم اینکه پس ماها چطوری پیر میشیم همینطوری دیگه 😭😭

عزیزم 🥺 خدا قوت شیر خودت رو می خوره ؟؟
شاید شیرت حاوی مواد نفاخ هست ، شاید گشنه میمونه و سیر نمیشه....

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل🩷🩷 مامان قند و عسل🩷🩷 ۳ سالگی
سلام مامانا ب یه راهنمایی نیاز دارم لطفا لطفا قضاوت یا سرزنش نکنید فقط درک و راهنمایی کنید ممنون میشم درکم کنید دختر بزرگم ۴ سالشه کوچیکه ۳۶ روزشه کولیک رفلاکس داره یعنی از همون شب اول که دنیا اومد دو سه شب بخاطر گرسنگی گریه کرد چون شیر کافی نداشتم بعد دو سه شبم کولیک رفلاکس لعنتی شروع شد یعنی بگم از همون شب اول این بچه شبا تا صبح فقط گریه روزها هم تا بوق شب دو ساعتم نمیخوابه همش گریه هیچ کاری نمیتونم بکنم دکترم بردم میگه خودتو خسته نکن تا ۴ ماه همینه هر کاری کنی کولیک آرومی نداره خلاصه که شب و روز این بچه شده گریه و جیغ بزرگه هم اینقد اذیتم میکنه همش بهونه همش گریه گیر دادن الکی شیطنت های وحشیانه همش جیغ میزنه الکی تا کوچیکه رو بعد کلی زحمت میخوابونم این جیغ میزنه که بیدارش کنه و موفق میشه و بیدارش میکنه همش یه کار بدی میکنه که عصبی شم همش سرش جیغ میزنم که ساکت شو بشین اخه بخدا مغزم نمی‌کشه ۳۶ شبانه روزه ن خواب دارم ن استراحت دارم هم خستم هم بی‌خوابی کلافم کرده هم گریه های نی نی اینم رو مخم میره امروز سه بار زدمش بعدشم نشستم گریه کردم براش که چرا زدمش عذاب وجدان گرفتم خیلی ناراحت شدم برا بچم و گریه کردم دست خودم نیست کمکی ندارم شدم ازش توقع داشتم درکم کنه ن اینکه دعوام کنه کلی رو حرفاش گریه کردم😭😭😭😭💔💔💔 تف تو روح هرچی مرد بی درک نفهمه بگید چیکار کنم که وقتی بزرگه عصبی ام میکنه کوچیکه هم گریه شدید میکنه بتونم آروم باشم راهی هس بتونم خودمو تو اون لحظه آروم کنم فرزندپروری پوشک بچه کولیک