وقتی دنیا اومد بهش شیر خشک دادی همون اول یا شیر خودت؟؟؟
وای عزیزم من 50روز کشیدم دربه دری الان 6ماهشه باز رفلاکس لعنتی برگشته بمیرم براش هم خودش اذیته هم من
فاموتدبن دادم عالی بود داروهای کولیک میدادم بدتر میشد چون دکترا نمیدونستم رفلاکس اصلا دارو کولیک نده اصلا ببر متخصص خوب دارو بده برا رفلاکس
الان من دارم امپرازول میدم فاموتدین قبلاً اثر عالی داشت الان ن
من اون وقتی کولیکز میدادم آروم میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.