خانوما داره میگه بچه سومشه
پس انقدر تجربه داره که فرق حرکت بچه و چیزا دیگه را بدونه
حرکت جنین نیس عزیزم لاغرم باشه نهایت ۱۵ هقته اینا نه الان حرکت رودس خیلی زوده الان
نه الان خیلی زوده اون فعل و انفعالات روده و نبض شریان رحمیته😘
باورت میشه منم حس میکنم الان چند روزی میشه ..منم بچه دومهه
منم از ۱۱ هفته متوجه شدم الانم قشنگ متوجه میشم ، اصنمم حرکت روده وداینا نیس جنینه ،نبض میزنه ،تکون ریزم میخوره
برام دعا من عزیزم ایندفعه اگر باردار شدم حس کنم حسرت به دل نمونم💔🥺🥺
آره عزیزم منم از هفته های شما قشنگ حسش میکردم یکی دوبارم مث ماهی لیز میخوره از سمت چپم میرفت سمت دیگه🤩ولی خب بقیه و دکترا میگن نفخه و نمیشه از الان حسش کرد ولی قشنگ واضح بود ک بچه هست
بعضی از بچه ها تو ماه سوم دیگه شروع میکنن حرکت کردن مخصوصا جنین دختر...ما تو فامیل هرکی بچش زود حرکتاش شروع میشد میگفتیم بچت دختره دقیقا دخترم میشد🥹
اره عزیزم. مخصوصا اگه پسر باشه ۳ ماه اول متوجه میشی
من خودم۱۵،۱۶هفتگی شوهرم دست که میذاشت میفهمید حرکتشو با ذوق پیام دوستام دادم باور نکردن تا اینکه دست گذاشتن خودشون حس کردن🤭
تو که خوبی
جاری من با نیم متر چربی جلو شکمش با ناز میگفت من از ۱۰ هفته حرکات بچم حس کردم
اره عزیزم خیلی خیلیییییی تاثیر داره
من بچه اولم خیلی چاق بودم
اصلا چیزی حس نکردم تا ۲۴ هفته!
ولی سر دومی خیلی لاغر کردم
هفتههای شما حباب ترکیدن بود
۱۶ هفته کاملاااااااا حس میکردم
حتی از رو شکمم هم معلوم میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.