سلام خانماا من چند هفته باید انتی بدم ؟

۴ پاسخ

برای من دکتر ۱۱هفته نوشته شاید یکم دیر تر برم به تعطیل رسمی افتاده

پایان ۱۲ هفته بهترین زمانش ۱۲هفته ۲روز تا ۱۲هفته ۵روز

۱۲ هفته ۳روز

سلام
۱۲ هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دانیال و رقیه مامان دانیال و رقیه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گندم🥨🍓 مامان گندم🥨🍓 هفته چهاردهم بارداری