منم بودم بد دوهفته خوب شد یهو الانا باز شرو شد رحم جا باز میکنه بچه رشد میکنه ب همه جا دیگ فشارمیاد😅
من الان استخون واژنم درد میاد تیر میکشه فک کنم طبیعیه
من توهفتهی شما اینطور بودم، طبیعیه نگران نباش ولی اگه ذهنت مشغوله به دکترت سربزن
الان من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.