۴ پاسخ

منم بودم بد دوهفته خوب شد یهو الانا باز شرو شد رحم جا باز میکنه بچه رشد میکنه ب همه جا دیگ فشارمیاد😅

من الان استخون واژنم درد میاد تیر میکشه فک کنم طبیعیه

من توهفته‌ی شما اینطور بودم، طبیعیه نگران نباش ولی اگه ذهنت مشغوله به دکترت سربزن

الان من

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد