۵ پاسخ

نه اصلا نگران نباش ربطی به بچه نداره که بگیره بدن تو میزان ترشح هورمون تیروئیدش کمه اون قرص مثل یه کمکی هست تا ترشح هورمون بیشتر بشه خودتم اگه تو بارداری اینطور شدی بعد زایمانت برو غدد کم کم دوز داروتو کم میکنه بعدش قطع میکنه موندگار نیست فقط اصلا و اصلا سرخود کاری نکن تو بارداری هم حتما قرصهارو بخور و فراموش نکن خیلی رو جنین تاثیر میذاره

منم‌ تیرویید بارداری گرفتم ولی تحت نظر دکتریم دیگه. انشاالله اتفاقی نمیفته

نه نمیگیره
صبح ساعت 5یا 6صبح بلند شو بخور بعد بخوابم وبلند شدی صبحانه بخوره

نه نمیگیره

نه عزیزم بچه نمیگیره نگران نباش

سوال های مرتبط