۹ پاسخ

دختر منم بود از روزی ک لباساشو کمتر کردم جوشاش رفت از گرما بود

اره از گرمیه دختر منم زده

عزیزم جسارتا شما انوکساپارین مصرف میکردین گفتید ۳۰ تا دکتر نوشته بعدش قطع کرد براتون یا ادامه دادید؟

غبغبشو خدااا😂😂😍😍

اوخ ننه🥹❤️
پ واسه من کی میاد من بخورمش😭❤️

تجربه و اطلاعاتی در مورد این دونه هاش ندارم ، ولییییییی اون چونه شو قررررربون😍😍🧿🧿

گرمی هست پسر منم اینجور بود ،بردمش دکتر گفت جاش رو خنک نگه دار لباس خیلی تنش نکن،لعضی بچه ها دیرتر از بین می‌ره بعضیا زودتر

نه گرمی نیست چون دختر منم شیر خشک میخوره ولی باز اینجوریه

یا تب کرده یا از حساسیت به پروتئین گاوی

سوال های مرتبط

مامان دل آرا و ملیکا♥️ مامان دل آرا و ملیکا♥️ ۴ ماهگی