گلم سر۴ساعت بهش استامینوفن بده تب نمیکنه انشالله اذیت نکنه ولی دخترم روز اول هم منو هلاک کرد هم خودشو حدودا از ساعت ۱ شروع کرد به گریه کردن چه روز بدی بود
مبارکش
سر وقتش استا بده تب نمیکنه انشالله
عزیزم همه ی بچه ها که تب می کنند کلا خاصیت واکسن با تب نشون داده میشه شما باید کنترل کنی
دائما تب سنج دستتون باشه و دمای بدنشون رو کنترل کنید
مبارکه 😍 ایشالا که اذیت نمیشه
به سلامتی مبارکش باشه وای من 2روز پیش زدم پدرم ودراورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.