خاله هاواکسن زدم خدانکنه تب اینا نکنه🥺

۵ پاسخ

گلم سر۴ساعت بهش استامینوفن بده تب نمیکنه انشالله اذیت نکنه ولی دخترم روز اول هم منو هلاک کرد هم خودشو حدودا از ساعت ۱ شروع کرد به گریه کردن چه روز بدی بود

مبارکش
سر وقتش استا بده تب نمیکنه انشالله

عزیزم همه ی بچه ها که تب می کنند کلا خاصیت واکسن با تب نشون داده میشه شما باید کنترل کنی
دائما تب سنج دستتون باشه و دمای بدنشون رو کنترل کنید

مبارکه 😍 ایشالا که اذیت نمیشه

به سلامتی مبارکش باشه وای من 2روز پیش زدم پدرم ودراورد

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۸ ماهگی
مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی