۴ پاسخ

قد همش ب ارث و ژنتیکه نمیشه مقایسه کرد

۸۴
من خودم ۱۹۰
باباش ۲۱۰
قد ارثیه

منم همین حس رو دارم قدش۷۴ هست بهداشت و دکتر میگن خوبه اما بنظرم ریزه
البته من داداشم هم همینطوری بود ماشاالله الان هیکلی و قدبلنده همش میگم شاید به اون رفته

چنده مگه؟

سوال های مرتبط

مامان آراز جوون❤️🧿 مامان آراز جوون❤️🧿 ۱ سالگی