سلام آره گلم مراقبت داشته باشه ولی بچه میاد بالا استرس نداشته باش مال من ۳۰بود هیچی نمیشه خداروشکر
ارع عزیزم استراحتوزیادکن من تو۱۸هفته ۳۴بود الان تو۲۴هفته رفتم سونو۴۰شده بود
من اینجوری بودم دکتر گفت خوبه
اره عزیزم خوبه نگران نباش
ن کمه هواست باشه پایین ترنیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.