سلام مامانا

طول سرویکس ۳۴خوبه؟ تو ۱۷هفته

۵ پاسخ

سلام آره گلم مراقبت داشته باشه ولی بچه میاد بالا استرس نداشته باش مال من ۳۰بود هیچی نمیشه خداروشکر

ارع عزیزم استراحتوزیادکن من تو۱۸هفته ۳۴بود الان تو۲۴هفته رفتم سونو۴۰شده بود

من اینجوری بودم دکتر گفت خوبه

اره عزیزم خوبه نگران نباش

ن کمه هواست باشه پایین ترنیاد

سوال های مرتبط

مامان دلبر مامان دلبر روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلی🩷 مامان تودلی🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان اندیا مامان اندیا هفته هجدهم بارداری