من نگرفتم
چون هرکس دیدم خریده اصلا ازش استفاده نکرده
فقط نمایشی توکمد گذاشته شده
چ چیزا🤨🙄
من نمیگیرم
هیچی سالم تر از روحی و مسی نیست
من دوتا قابلمه ی ماهی تابه گرفتم ده ملیون عروسکی هم هست
من چدن خارجی گرفتم
چیکوخریدم...خوبن
به نظرم واجب نیست چرا هزینه اضافی میکنی تو خونه هممون ظرف سایز کوچیک هست
من اینوخریدمم
من نگرفتم مسی میخواستم بگیرم دیگ گفتم از قبل ماهیتابه و قابلمه کوچیک دارم دیگ نگرفتم استفاده شدم نبود
برا من چیکو هس ولی استفاده نکردم هنوز
مگ نوزاد قابلمه هم میخاد😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.