سرویس قابلمه نوزاد چه مارکی گرفتین
راضی هستین؟

۱۱ پاسخ

من نگرفتم
چون هرکس دیدم خریده اصلا ازش استفاده نکرده
فقط نمایشی توکمد گذاشته شده

چ چیزا🤨🙄

من نمی‌گیرم
هیچی سالم تر از روحی و مسی نیست

من دوتا قابلمه ی ماهی تابه گرفتم ده ملیون عروسکی هم هست

من چدن خارجی گرفتم

چیکوخریدم...خوبن

به نظرم واجب نیست چرا هزینه اضافی میکنی تو خونه هممون ظرف سایز کوچیک هست

من اینو‌خریدمم

تصویر

من نگرفتم مسی میخواستم بگیرم دیگ گفتم از قبل ماهیتابه و قابلمه کوچیک دارم دیگ نگرفتم استفاده شدم نبود

برا من چیکو هس ولی استفاده نکردم هنوز

مگ نوزاد قابلمه هم میخاد😐

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۴ ماهگی
مامان جوجه رنگی ها مامان جوجه رنگی ها روزهای ابتدایی تولد