آمپول بنامتازون زدم خیلی نگرانم عوارض نداره

۵ پاسخ

مرسی عزیزم همچنین

عزیزم به خودت استرس نده از جیبت میره همش هیچی نمیشه
من یه هفته از شدت استرس حالم بد بود نفسم بالا نمیومد

اکثرأهمه زدیم چیزی نیست ایشالا هیچ عوارض نشون نمیده چون توطایفه ما 4تابچه زدن وشکرخداسالم هستن

چرا زدی فدات شم؟

چندتا زدی ؟؟ چجور گفته دکترت؟؟
منم امروز میزنم اگر خدا بخواد🥺

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری