۵ پاسخ

من آویفر میدم زینک هم داخلش داره به جز آهن و مولتی

من اویفر با طعم موز میدم پسرم به زور میخوره ،

آویفرو میدم

سمت راستی خیلی خوبه
سمت چپی رو نمیدونم برا چی داده؟ وزنش خوبه؟

مولتی رو من میدم اون زرده نمی‌دونم چیه

سوال های مرتبط

مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی