۴ماه و ۳ هفتگی اولین فرنی آیماه مامان🥲

تصویر
۵ پاسخ

ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@

عزیزم منم الان دادم یه قاشقم نخورد خیلی بدش اومد اوق میزد ،شما چطور درست کردی شیرینش کردی؟

چقد بهش دادین؟چند قاشق

واای چه خوب حالا استقبال کرد خوشش اومد؟؟؟

چرا اینقدر زود؟

سوال های مرتبط