۳ پاسخ

کلا استامینوفن تلخه پاراکید هم تلخه

استامینوفن توت فرنگی دکتر حکیم بگیر پسرم فقط همونو میخوره

نه ایرادی نداره
پاراکید بگیر، طعمش خوبه

سوال های مرتبط