کیوی عالیه ،از دکترت بپرس اگه میتونی جوشان ویتامین ث برا من تاثیر گذار بود ،و اینکه مایعات زیاااد روزانه سه لیوان آبجوش یبار صبح ،یبار ظهر یبار شب
روغن زیتون_کاهو_کیوی_انجیر خشک اینا چیزاییه که من یبوست میگیرم میخورم همیشه سعی میکنم تو وعده های غذاییم سالاد کاهو با روغن زیتون بخورم
میوه مثل زردآلو و شلیل و توت فرنگی خوبه
اصلا هم لازم نیست شربت اینا بخوری
بعد غذا ی سیب با پوست بخور ببین خیلی خوبه برای یبوست.من دکترم گفت دیگه راحت شدم
من الان توی ۳۰هفته ام ولی خیلی بدجوریبوست گرفتم شربت لاکسی ژل خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.