خانمایی که تو این هفته ها یبوست گرفتید با چی خوب شدید؟

۶ پاسخ

کیوی عالیه ،از دکترت بپرس اگه میتونی جوشان ویتامین ث برا من تاثیر گذار بود ،و اینکه مایعات زیاااد روزانه سه لیوان آبجوش یبار صبح ،یبار ظهر یبار شب

روغن زیتون_کاهو_کیوی_انجیر خشک اینا چیزاییه که من یبوست میگیرم میخورم همیشه سعی میکنم تو وعده های غذاییم سالاد کاهو با روغن زیتون بخورم

میوه مثل زردآلو و شلیل و توت فرنگی خوبه

اصلا هم لازم نیست شربت اینا بخوری

بعد غذا ی سیب با پوست بخور ببین خیلی خوبه برای یبوست.من دکترم گفت دیگه راحت شدم

من الان توی ۳۰هفته ام ولی خیلی بدجوریبوست گرفتم شربت لاکسی ژل خوبه

سوال های مرتبط