اره دقیقا تازه تا میرم داخل چون واکسن زده توی ذهنش مونده ترسیده شده میزنه زیر گریه نمیزاره قد و وزنشم بگیریم🫤
پسر من به همه می خنده.مخصوصا اگه اونجا یه بچه ببینه.سری قبل گوشی دکتر و گرفته بود
دخترم منم همین وارد میشیم تا آخر گریه میکنه
فقط گوشش گریه کرد
ارهه چون مکان و دکتر میشناسن
نه اصلا گریه نمیکنه فقط به فکر شلوغ کاری چون مکان جدید میبینه
اره پسر من تو مطب دکتر بین بچه ها تک تا بره رو ترازو مطب رو سرمون خراب میکنه
دختر من انگار زامبی دیده😐😐😐
اره چون ترس داره اجازه نمیده دکتر معاینش کنه🥲🥲
اره همینن
دختر من انقدر گریه میکنی از ته دل کم مونده بالا بیاره😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.