۴ پاسخ

من یبار تو مطب شخصی انجام دادم نشد...
ولی یه یبار زیر نظر دکتر مریم میرزایی توی افظلی پور انجام دادم حامله شدم دخترم رو چون کرمان هستین گفتم...
اصلا کلا مریم میرزایی دستش سبکه

من بچه اولم با آیوآی بود

آره من نازایی داشتم دوبارقبلش انجام دادم نشدم بارسوم باردارشدم خداراشکر ولی بعدش سرپسرم بادارو باردارشدم

من قبل بارداريم دو بار انجام دادم نتيجه نگرفتم بعدش خودم طبيعي باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان دِلماه 😍 مامان دِلماه 😍 ۲ سالگی