۵ پاسخ

بله عزیزم بچه ی اول من با وزن نمیگیرفت و آخر سر ۲۴۰۰ به دنیا اومد

دختر من ۲۴۵۰ ۳۷ هفته بودم گفتن بهتره بدنیا بیاد

اره پسر من با وزن۱۹۰۰ دنیا اومد
بخاطر فشارخون بالا خونرسانی بهش کم شده بود هفته۳۵ اورژانسی سزارین شدم

جفتوپسر من ۴ روز آخر آی یو جی آر شده بود
فقط اکسیژن رسانی داشت
۳۸ هفته
با وزن ۲۸۰۰ بدنیا اومد

یعنی چی این

سوال های مرتبط