سلام خانما من آزمایش قند دادم جوابش۱۱۷ اومد زیاده

۲ پاسخ

فک کنم از مرز رفتی بالاتر یکم کنترل کن قند رو حذف کن دکترم برو

سلام عزیزم بله باید زیر صد باشه

سوال های مرتبط