دخترم آبریزش تنها داره چی بهش بدم

۲ پاسخ

پلارژین بده

بچه منم فقط آبریزش و گرفتگی بینی داشت دکتر بهش پلارژین داد هر ۱۲ ساعت ۱ سیسی، بهتر شده شکرخدا

سوال های مرتبط

مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی