۹ پاسخ

منکه فعلا قصد ندارم جداش کنم

۹ ماهگی کلا جداش کردم

من به این زودی جدا نمیکنم وقت هست که بخوام جداش کنم الان دلم میخواد پیش خودم باشه و تا وقت مدرسه ش قصد جدا کردن ندارم

من جدا کردا بودم جنگ که شد آوردمش پیش خودم الانم که دیگه نمیشه جداش کرد یهو میبینی صبح پا میشی صدا گومب میاد😒

نکردم و نخواهم کرد حداقل تا۵،۶سالگیش

۱۸ماهگی

من‌از اول تو اتاق خودمونه ولی تو تخت خودش حتما باید بخوابه
به امیدخدا یه خونه دوخواب گرفتیم رفتیم میخوابونمش تو اتاق خودش چون از الان دارم امادش میکنم
این خونمون تک خوابه

من جدا نکردم خیلی وابستس نصف شبم بیدار میشه میاد وسط ما میخوابه 😂😅

من هنوز نکردم فعلا هم نمیتونم🫠

سوال های مرتبط

مامان داوین مامان داوین ۳ سالگی