اتاق بچه رو از کی جدا کردین؟

۱۹ پاسخ

اینجااروپا نیس اینجا ایرانه تاوقتی عروسیشو جشن بگیریم بینمون میخلبه🤣

مگه میشه جدا نکرد اخه😐 ذهن بچه موقع خواب هوشیاره متوجه میشع
اگ جای خاب جدا نشه پس روابط با همسر باید قطع بشه تا بچه اسیب نبینه

از هیچوقت جدا نمیکنم اصلا کار خوب و پسنده ای نیس

جدا نکردم ک دلم نمیاد

9 ماهگی

اصلااا جدا نمیکنم الان بچن به ما نیاز دارن
تو سن کم جدا کنی بچه می‌ترسه، دوست خیالی، و..
بنظرم باید بزرگتر شن حداقل بالای 5 6 سال

من جدا نکردم کنارم میخوابوندم الان تو این شرایط وسط میخوابونم

وسط منو وشوهرم میخابن

جدا نکردم کنار خودم می‌خوابه تصمیم دارم بزرگ تر که شد جدا کنم

بزرگ تر بشه عقلش برسه گیر میده برم تو اتاق یا تخت فعلا بین منو شوهرم تواین شرایطم اگ 20 سالشم بود نمیزاشتم تنها بخوابه 😂

من جدا نکردم هنوز کوچولوعه دلم نمیاد
تو اتاق خودش پایین تختش جا پهن می کنیم می خوابیم

من نزدیک دوماهه‌جدا کردم ولی هنوز عادت نکرده گاهی‌نصف شب پا میش میاد پیشمون

جدا کنیم الان باید تو بغلمون بخوابن

منکه از اول تخت پسرمو اوردم تو اتاق خودمون کنار تخت خودم گذاشتم..تا هرموقع که خودش امادگیشو داشته باشه جدا بخوابه

از اونجایی که خودم دلم نمیخواد تنها بخوابم تخت دخترم تو اتاق ماست .تا جایی که یه آبجی یا داداش داشته باشه دوتایی بخوابن

مژده بزار امتحان کنم از اینجا😁

جدا نکردم و نمیکنم
آخه تو این مملکت هیچی درست و سرجاش نیست
هر بار چالش جدید
بچه هام پیش خودمن

والا من جا میندازم پایین تختمون میخوابه

با این وضعیت اتاق جدا نمیخابه

سوال های مرتبط