اینایی که میگن ما ۶ ماهگی یا ۹ ماهگی جدا کردم رو اصلا درک نمیکنم ینی بچه ۶تا ۹ ماهه یا حتی یک ساله رو تنها تو یه اتاق بخوابانید بعد خودتون با خیال راحت برید اتاق دیگه
بچه تا صبح از ترس چجوری بخوابه یا اگر خواب بد ببینه دیگه اون بچه بچه سابق نمیشه.
همین الان پسر من گاهی تو خواب میترسه وقتی خواب بد میبینه حالا فکر کن تنها توی یه اتاق ...
آدم بزرگ ذهر ترک میشه چه برسه به بچه ۲ سال
اگه منظورت جای خوابش هست که بنظر من دیر هم شده
من جای خواب پسرمو وقتی ۶ ماهش بود جدا کردم
من از ۱۱ ماهگی جدا کردم
بچه من سر شیرو پستونک و پوشک عاقل بود موقعش ک رسید خودش هشدار داد ما گذاشتیم کنار واس جدا خابیدنشم عجله ندارم فعلا دوسداره گردن باباشو بگیره پیش باباش بخابه موقش برسه خودش میره تو اتاقش تااخرعمرک کنارما نمیخابه چ عجله ای اخه
من نردیک یک ماهه جدا کردم خودش دوست داشت تو تختش بخوابه و خوابید منم منارش میشینم دستشو میگیرم تا خوابش ببره
ولی پایین تختش میخوابیم، تا ۳ سالگی ذیگه میریم تو اتاق خودمون
منم دوست دارم جای خواب دلوین جدا کنم متاسفانه دیر شده بیش از اندازه وابسته شده تنهایی میترسه اتاق بخوابه
منم دوسال و سه ماهش بود حدا کردم.شبها توی تختش تنها توی اتاقش میخوابع
خیلی خوبه ولی... من به خاطر شرایط ج... این کارا نکردم و فعلا نمیکنم اگه یهو چیزی بشه من در لحظه کنارش نباشم دخترم میترسه خیلی و اینکه اتاقش دوتا پنجره داره من فوبیای شکستن شیشه دارم میخوام ک اگه خدای نکرده چیزی شد بتونم خودمو روش سپر کنم...
قبل اینکه بچه داشته باشن میگفتن ۴۰ روزش شد میبرم اتاق خودش ولی بعدش بر طبق شرایط نظرم اینجوری شده ولی در اصلش خیلی خوبه بچه احساس ترسش کم میشه اعتماد به نفس میگیره حس مستقل بودنش زیاد میشه وابسطگیش کمتر میشه و راحت تر میتونه بعد ها بره مهدکودک ولی خوب دیگه...
میگن تا قبل یک سال و نیم جدا کنین خوبه بعدش جدا نمیشن راست هم بود من سه بار امتحان کردم جدا نشد دیگه استپ زدم نمیخام استرس بگیره
اگر منظورت جای خوابه که خوبکاری میکنی منم 9 ماهگی جداش کردم
من ۴ ماهگی جدا کردم
منم دوست دارم جدا کنم ولی دلم نمیاد هی میگم زودع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.