۱ پاسخ

من از 8 ماهگی جداش کردم اوکی هم بود بیدار میشد صدام میزد میرفتم پیشش
تا اینکه جنگ شد و من از ترس میرفتم تو اتاقش میخوابیدم الان دیگه تنها نمیخوابه 🤕

سوال های مرتبط

مامان داوین مامان داوین ۳ سالگی