من ۱۹۹۰ دادم
واس بابام یه حمد میخونی اتاق عمله😭
من برام سونو داپلرم نوشته پرسیدم هزینشو پنج و نیم گفت🫡🤐
حالا باز خوبه تکمیلی بعد دو سه ماه پولشو میده
من دکتر مردانی رفتم شد سه ملیونو هشتاد
با بیمه ۱۵۰
من۱۳۰۰ دادم بعدش رفتم دکتر بهش سونو نشون دادم نوار قلب گرفت ۸۸۵ کلا دو خورده ای شد
1400 ،ازاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.