من دخترم ریفلاکس داره دکتر گفت سه وعده بده بهش
کدو تنبل
فرنی
هویج
سیب
اب
با برنج که میخای دمش کنی ابشو میریزی با کمی از ابش براش میکس کون بده
سه وعده زیاده من هنوز ی وعده یا بغضی وقتا دو وعده میدم
دکتر به من گفت سه وعده بده من صبح فرنی میدم ساعت ۲ اینا یا پوره سیب زمینی یا سوپ شبم ساعت ۷ اینا سوپ میدم جاییم باشم سرلاک میدم
من هنوز نمیدم چند روز بهش دادم دیدم خوب نمیتونه هضم کنه دیگه ندادم
من صبح فرنی
عصر سوپ
شب سرلاک
من الان س وعده حجم غذا کمه
تا یکسالگی به تدریج باید برسونی به سه وعده غذا و دوتا میان وعده، من هنوز دو عده میدم چون بیشتر باید شیر بخورن
دو بار بسه
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.