۲ پاسخ

من جای گودش یه بالش کوچولو یاحوله میزاشتم سرپسراولم میومدبالا صاف میشد

احتمالا یه چیزی میخوری که طعمش تو شیرت درمیاد. مث ترشی، سیر یا فلفل ،خیارشور و...
یاهم داروی خاصی مصرف میکنی که بهش نمیسازه.
و اینکه حتما دکتر برو رفلاکس داره

سوال های مرتبط